Achizitii SeapSuntem prezenți cu toate produsele din portofoliul nostru pe site-ul de achiziții publice www.e-licitatie.ro (SEAP / SICAP). Ne găsiți la secțiunea operatori cu următoarele date de identificare:
  • Denumire participant – SC PARTYBOX RO SRL
  • Oraș/Județ – Târgu-Mureș / Mureș
  • Cod Unic de Înregistrare – RO24370051
  • Tip – Ofertant

Autoritățile contractante pot iniția cumpărări directe prin sistemul de achiziții publice. În cazul în care, în urma consultării paginii noastre web doriți să achiziționați și alte produse, care nu figurează pe site-ul de achiziție publice, avem rugămintea să ne contactați.

Date de contact

Procedura de achiziție prin SEAP / SICAP

1. Identificați produsele dorite
Căutați în magazinul nostru online www.partybox.ro produsele pe care doriți să le achiziționați.

2. Trimiterea intenției de achiziție prin e-mail
Odată ce ați identificat produsele dorite, trimiteți un email cu acestea la adresa: în care să specificați că doriți achiziționarea prin platforma SEAP / SICAP.

3. Achiziția prin SEAP / SICAP
Unul dintre reprezentanții noștii de vânzări va lua legătura cu dvs. prin telefon / email. Comanda dvs. va fi publicata sub forma de pachet pe platforma www.e-licitatie.ro și vi se va transmite codul CPV și nr de referință pentru a putea realiza achiziția directă, iar societatea noastră va emite factura numai după finalizarea achiziției.

4. Stabilirea costurilor de transport până la sediul Autorității Contractante
Costurile de transport se vor discuta punctual cu fiecare autoritate contractantă, în funcție de volum de produse comandate.